loading...
AHYJFFD
.::: وبسایت گـروه فرهنگـی عتـــرت النبـی (ص) دزفـــــول:::.

عترت بازدید : 137 پنجشنبه 1393/06/27 نظرات (0)

به گزارش عترت النبی دز وبه نقل از شبکه خبری دز(دز ان ان)، صبح امروز(سه شنبه) در جلسه ایی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در محل سپاه ناحیه دزفول" target="_blank">دزفول برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی فرماندهی این سپاه تشریح شد.
سرهنگ پاسدار”عبدالامیر محتشمی راد” در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و مطبوعات و گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و سالروز تشکیل نیروهای سه گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) گفت: ایام دفاع مقدس آیینه تمام نما و اوج اخلاص و صدق رزمندگان اسلام بود که این دو شاخصه مهم می توان به عنوان نقاط برجسته در توفیق رزمندگان اسلام در عملیات مختلف یاد کرد.
وی افزود: اخلاص، ایمان و صدق رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بر پایه تکیه بر قدرت لایزال الهی و تاسی از قیام امام حسین(ع) بود.
محتشمی راد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: اگر ایمان و اخلاص خود را حفظ کنیم در برابر دشمنان همیشه پیروز خواهیم بود که تکیه بر این مهم در شرایط کنونی منطقه بیش از پیش احساس می شود.
وی با اشاره به نزدیگی هفته دفاع مقدس گفت: شعار امسال هفته دفاع مقدس بر اساس شرایط حال حاضر کشور و منطقه، “ایستادگی دیروز، عزت امروز، تعالی فردا” برگزیده شده است که امیدواریم زیر پرچم ولایت با همگرایی و اتحاد مردم و مسئولین به شعار مذکور به صورت جامع و کامل تحقق عینی یابد.
فرمانده سپاه دزفول" target="_blank">دزفول عناوین روزهای هفته دفاع مقدس امسال و محورهای برنامه ای هر روز آن را به شرح زیر اعلام کرد:

دوشنبه سی و یکم شهریور ۱۳۹۳ اولین روز هفته دفاع مقدس به عنوان: رزمندگان، نیروهای مسلح، صلابت و اقتدار
سه شنبه اول مهر ۱۳۹۳ دومین روز هفته دفاع مقدس به عنوان: سربازان، جوانان،علم و فن آوری
چهارشنبه دوم مهر ۱۳۹۳ سومین روز هفته دفاع مقدس به عنوان: دفاع همه جانبه، بصیرت، مدیریت جهادی
پنجشنبه سوم مهر ۱۳۹۳ چهارمین روز هفته دفاع مقدس به عنوان: شهیدان، ایثارگران، زنان اسوه های مقاومت و ایثار
جمعه چهارم مهر ۱۳۹۳ پنجمین روز هفته دفاع مقدس به عنوان: ولایت، فرهنگ اسلامی، خانواده، معنویت و سلامت
شنبه پنجم مهر ۱۳۹۳ ششمین روز هفته دفاع مقدس به عنوان: نکوداشت فرماندهان، جهادگران، پیشکسوتان
یکشنبه ششم مهر ۱۳۹۳ هفتمین روز هفته دفاع مقدس به عنوان: عزت و پایداری، وحدت ملی، استکبار ستیزی

محتشمی راد افزود: در این ایام بیش از ۲۰۰ برنامه از سوی پایگاه ها، نواحی مقاومت و سپاه دزفول" target="_blank">دزفول برگزار می گردد که از اهم این برنامه ها می توان به رژه یگان های نمونه نظامی شمال خوزستان در دزفول، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس بنام”جنگی که بود و راهی که هست” جنب پارک دولت، آغاز اردوهای جهادی با مهوریت بسیج دانشجویی در منطقه شهیون، ویزیت رایگان مراجعین در سی و یکم شهریور در درمانگه حضرت ولیعصر(ع)، تجمع و تقدیر از سرباز های نمونه یگان های نظامی و انتظامی در تالار مهتاب، نواخته شدن زنگ دفاع مقدس در اولین روز بازگشایی مدارس، گردهمایی زنان نمونه ایثارگر با همکاری بسیج جامعه زنان، غبار روبی مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی، حضور یکپارچه نیروهای نظامی و انتظامی در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا در دزفول و شهرهای تابعه و برگزاری همایش وحدت و همدلی با حضور سران طوایف و ایلات مختلف در محل سپاه دزفول اشاره کرد.
فرمانده سپاه دزفول رونمایی از دو فیلم با مضمون دفاع مقدس برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در پارک خانواده، برگزاری مسابقات پیامکی از طریق رادیو دزفول، نشست های فرهنگی در خصوص آسیب شناسی تاثیر مخرب ماهواره در خانواده ها و جامعه، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، برپایی ایستگاههای صلواتی در مناطق مختلف شهرستان دزفول، رژه تاکسی ها با همکاری سازان تاکسیرانی را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول برشمرد.
محتشمی راد در انتهای این جلسه با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمن در همه حال حساسیت ما را نسبت به بزرگداشت ایام ملی و مذهبی رصد می کند و قطعا تاکتیک های خود را بر اساس حساسیت مردم و مسئولین نسبت به این ایام ترسیم می کند که این امر نشان از اهمیت هرچه بیشتر در خصوص بزرگداشت این ایام و سایر مناسبت های دیگر مذهبی و ملی از این دست دارد.

 

منبع : دز ان ان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
.::کالای ایرانی::.


من تأکید میکنم، اصرار میکنم، از همه‌ی ملت ایران درخواست میکنم، بروید به سمت مصرف تولیدات داخلی؛ این کار کوچکی نیست، این کار کم‌اهمیتی نیست؛ این یک کار بزرگ است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبسایت(endez.ir)چیست؟
    سال 1395

    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 882
  • بازدید کلی : 288,172
  • کدهای اختصاصی
    گروه فرهنگی عترت النبی دزفول



    ==============