loading...
AHYJFFD
.::: وبسایت گـروه فرهنگـی عتـــرت النبـی (ص) دزفـــــول:::.

عترت بازدید : 462 سه شنبه 1394/05/06 نظرات (0)
با هدف انتشار در محافل انقلابی؛

«خط حزب‌الله» منتشر شد

نشریه‌ی جامعه‌ی حزب‌الله آغاز به کار کرد.
نشریه‌ی «خط حزب‌الله» به عنوان رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر شد.

عترت بازدید : 380 دوشنبه 1394/04/01 نظرات (0)


پیروزیهای مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان، ایران قهرمان در برابر تیم آمریکا در عرصه رقابتهای جهانی که با حمایت و حضور هیجان‌بخش ملت بزرگوار ایران بدست آمد، موجب  افتخار گردید و دل مردم این دیار را در  شب‌های ماه مباک، خوشحال ساخت.

موفقیت و سربلندی و سرافرازی این عزیزان والیبالیست را در ادامه رقابتهای جهانی از خداوند متعال و بزرگ مسئلت می نماییم.

عترت بازدید : 239 جمعه 1394/03/29 نظرات (0)

رهبر انقلاب: از ما خواسته شده که در حال نماز دلمان را ببریم به پیشگاه پروردگار؛ از دلمان حرف بزنیم، با دلمان حرف بزنیم؛ اینها مهم است. این را در وضع ترویج نماز، در نمازی که خود ما میخوانیم، نمازی که به دیگران تعلیم میدهیم، این نکته‌ی روح نماز را باید توجه کنیم.... اهمیت نماز که واقعاً برای ما توصیفش هم شاید ممکن نباشد. امام صادق (علیه‌السّلام) در بیمارىِ رحلت به وصىّ‌شان میفرمایند که: «لیس منّی من استخفّ بالصّلوة»؛ از ما نیست کسی که نماز را سبک بشمارد. استخفاف یعنی سبک شمردن، کم‌اهمیت شمردن. ۱۳۸۷/۰۸/۲۹‌

عترت بازدید : 178 جمعه 1393/12/15 نظرات (0)

ما از مردم خواهش میکنیم که درخت را پاس بدارند و فضای سبز را اهمّیّت بدهند. «هر ایرانی یک درخت» که گفته میشود و در زبانها هست، شعار خوبی است؛ سعی کنند در این ایّام - که ایّام درختکاری و فصل درختکاری است - هرچه میتوانند [کاشت درخت را] افزایش بدهند. 

عترت بازدید : 181 پنجشنبه 1393/12/14 نظرات (0)

انفاق یک فریضه شرعی است نه فقط حکمی اخلاقی
آن کسانی که در طبقات بالاتر و بهره‌مندی‌های بیشتر هستند، درآمدهای بیشتر دارند، امکانات بیشتری داشتند و توانستند بیشتر بهره‌مند بشوند، اینها مسئولیت و تکلیف بیشتری دارند...

عترت بازدید : 117 پنجشنبه 1393/09/27 نظرات (0)

شمر بن فرط ضیابی کلابی معروف به شمربن ذی‌الجوشن یکی از فرماندهان سپاه امیرالمؤمنین علی (ع) در جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت و جانباز شد ولی با گذشت زمان در لشکر خوارج قرار گرفت و در واقعه عاشورا در لشکر عبیدالله بن زیاد سر بهترین مخلوق خدا را از پیکر مبارکش جدا نمود.
شمری که تا مرز بهشت رفت اینک جایگاهی در جهنم دارد که هرکسی در آن جایگاه پست قرار نمی گیرد و تنها دلیل آن هم بی بصیرتی شمر و نشناختن امام زمان خود بود زیرا که شمر مادیات دنیا را به لذت های آخرت فروخت...

عترت بازدید : 72 دوشنبه 1393/06/10 نظرات (0)

یک فوق تخصص آنکولوژیست کودکان نسبت به عوارض سوء “وای فای” هشدار داد و “وزوز گوش” و “سردرد” را از جمله عوارض نصب “وای فای” در منازل دانست. دکتر “حسین اصفهانی” در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تاثیر امواج تلفن‌های همراه و همچنین مایکروویو بر بدن گفت: تاثیر این امواج زمانی…

m.m.a بازدید : 171 چهارشنبه 1393/05/29 نظرات (0)

زلزله واژه ای است ترسناک .  زلزله انسان را به یاد مرگ میرساند.  اما تا حالا فکر کرده ایم که زلزله هم انواعی دارد.بله انواعی دارد  زلزله نوع اول و زلزله نوع دوم.  زلزله نوع اول:زلزله. ای است که معمولا با خسارات مالی و جانی همراه است و به مراتب خطرش از زلزله نوع دوم کمتر است.  اما زلزله نوع دوم:زلزله نوع دوم زلزله ای است که خسارتش از فروپاشی یک خانواده گرفته تا فروپاشی یک ملت و ایجاد دو گانگی و چند گانگی در میان آنها زلزله نوع دوم هم مثل زلزله نوع اول ریشتر دارد از کم به زیاد نام اصلیش زلزله ضد اسلام است.  آرام آرام در خانه ها ماهواره آمد آرام آرام مردم به جای گفتن داستان قسمت پیش فیلم محمد رسول الله داستان هفته پیش حریم سلطان را تعریف می کنند.  آرام آرام مغازه های محصولات فرهنگی مذهبی تبدیل شد به فروشگاه لباس زنانه با یک فروشنده مرد .کم کم چادر شد مقنعه و مانتو کم کم مقنعه و مانتو شد مانتو های تنگ و شال کم کم شال ها کوتاه و کوتاه تر شدند و جایشان ده وجب مو سبز شد .آرام آرام چشم های جوانان مامنی شد برای قدوم نحس شیطان نگاه به نامحرم شروع شد . زلزله نوع دوم باعث تزلزل اصل حجاب شد مگر حجاب فقط مخصوص زن است خیر هر شخصی اعم از مرد و زن باید خود را از هجمات دشمن بر فکر و رفتارش مصون بدارد دشمن دارد از نقاط ضعف ما اقدام به حمله می کند و حجاب که اصل یک مسلمان است اولین محلی است که دشمن میخواهد آن را ویران کند .  آری زلزله نوع دوم از همه جهات از زلزله نوع اول بسیار سخت تر است زلزله ضد اسلام حیا را برد چه بسیار خانواده هایی که زلزله نوع دوم باعث فروپاشی کانون گرم خانواده شان شده است.   ای مردان و زنان سرزمینم بیایید با رعایت اصل حجاب در این دنیای پر از زلزله پوزه کثیف دشمن را بر خاک بمالیم.

عترت بازدید : 80 یکشنبه 1393/05/19 نظرات (1)

(بسم الله الرحمن الرحیم)

کاربران اينترنت معمولاً براي يافتن عکس‌ها، ويدئوهاي خنده‌دار، مقالات علمي خود در گوگل جست‌وجو مي‌کنند. اما ممکن است در خلال همين جست‌وجوها به يکباره سيستم آن‌ها با مشکلات جدي روبه‌رو شود.بسياري از متخصصان امنيتي، محيط مجازي را به ميدان مين تشبيه کرده‌اند. چرا که درست زماني‌که شما فکر مي‌کنيد همه جوانب امنيتي را رعايت کرده‌ايد، به بدافزارهاي کلاهبرداري آن‌لاين آلوده مي‌شويد.اين گزارش شش نقطه پرخطر را در اينترنت معرفي و در نهايت راه مقابله و محافظت از کاربران را در هر يک از اين فضاها عنوان کرده است.

براساس اين طبقه بندي، وب سايت‌ها در پنج سطح آبي، سبز، زرد، نارنجي و قرمز از ايمن تا خيلي خطرناک دسته بندي شده‌اند. بر اين اساس سطح آبي شامل وب سايت‌هايي است که کاملاً امن بوده و امکان وجود هيچ‌گونه خطر امنيتي در آن‌ها وجود ندارد. سطح بعدي سبز رنگ است که اگر کاربري به دنبال ريسک‌هاي امنيتي باشد، شايد بتواند نوع خفيفي از آن‌را پيدا کند اما به هيچ عنوان آسيب جدي به حساب نمي‌آيد.سطح زرد رنگ وب سايت‌هاي خطرناکي را در بر مي‌گيرد که به خودي خود آلوده نيستند اما لينک‌هاي رد و بدل شده در آن‌ها مي‌تواند آلوده باشد و يک کليک کاربر، مي‌تواند او را با مشکلات جدي روبرو کند. سطح نارنجي وب سايت‌هاي خطرناک را در بر مي‌گيرد. در اين وب سايت‌ها آلودگي به کاربر بسيار نزديک بوده و بهتر است کاربر اصلاً به آن‌ها مراجعه نکند و در نهايت سطح قرمز وب سايت‌هاي بسيار خطرناک و آلوده را شامل مي‌شود که کاربر به محض بازديد از آن‌ها قطعاً آلوده خواهد شد.براساس اين گزارش، کاربران در مواجهه با اين محيط‌ها و موقعيت‌ها بايد هوشياري بيشتري به خرج داده و بيشتر از قبل نکات امنيتي را رعايت کنند. در ادامه به بررسي هر يک از اين موقعيت‌ها مي‌پردازيم:

  • موقعيت اول: فايل‌هاي مخرب فلش؛ محيط خطرآفرين
  • موقعيت دوم: لينک‌هاي کوتاه شده؛ محيط خطرآفرين: توئيتر
  • موقعيت سوم: ايميل‌ها و فايل‌هاي پيوست؛ محيط خطرآفرين: Inbox ايميل شما
  • موقعيت چهارم: موزيک‌ها، ويدئوها و نرم افزارها؛ محيط خطرآفرين: وب سايت‌هاي دريافت (Download) موزيک، ويدئو و نرم افزار
  • موقعيت پنجم: بدافزارهاي پنهان در فيلم‌ها و تصاوير غيراخلاقي؛ محيط خطرآفرين: وب سايت‌هاي نامشروع
  • موقعيت ششم: ويدئوهاي آنلاين؛ محيط خطرآفرين: وب سايت‌هاي به اشتراک گذاري ويدئو

 

توضیحات و راه حل هریک از موقعیت ها در ادامه مطلب

 
.::کالای ایرانی::.


من تأکید میکنم، اصرار میکنم، از همه‌ی ملت ایران درخواست میکنم، بروید به سمت مصرف تولیدات داخلی؛ این کار کوچکی نیست، این کار کم‌اهمیتی نیست؛ این یک کار بزرگ است.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبسایت(endez.ir)چیست؟
    سال 1395

    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 567
  • بازدید کلی : 287,857
  • کدهای اختصاصی
    گروه فرهنگی عترت النبی دزفول



    ==============