loading...
AHYJFFD
.::: وبسایت گـروه فرهنگـی عتـــرت النبـی (ص) دزفـــــول:::.

عترت بازدید : 449 دوشنبه 1393/06/10 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

السلام علیک یا سید محمدبن موسی الکاظم - سبزقبا(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر حضرت سبزقبا(ع)

حسین حاجی طالب (مسئول حرم ) گفت :

در ایام میلاد حضرت معصومه (س) مورخ ۷-۶-۹۳ ساعت ۹ شب

متوجه شدیم که دختری به نام مریم رحیم نژاد که از دوران کودکی

یک پایش به صورت کامل فلج بود و بعد از چند عمل دکترها جوابش

کرده بودند با توسل یافتن پدر و مادر وی به حضرت سبزقبا(ع) دختر

شفای کامل پیدا کرد

     از زبان مریم رحیم نژاد :

      بسم الله الرحمن الرحیم

         با سلام

      اینجانب مریم رحیم نزاد فرزند علی حسین متولد ۱۳۶۴ ساکن شهرک

        مدرس دزفول" target="_blank">دزفول هستم

من از دوران کودکی یک پایم فلج بوده است و بدون عصا توانایی راه رفتن

نداشتم چند بار عمل کردم ولی جوابی نگرفتم و دکترها جوابم کرده بودند

آخرین بار سه ماه پیش بود که توسط دکتراسکندری در مجتمع پزشکی نشاط

دزفول" target="_blank">دزفول عمل کردم و دکتر به من گفت احتمال موفقیت در دعمل خیلی ضعیف

است من سه ماه در خانه خود بستری بودم و هیچ امیدی به خوب شدن نداشتم

و پدر و مادرم خیلی برای من ناراحت بودن و به زیارت حرم مطهر سبزقبا(ع) مشرف

شدیم و از اقا سبزقبا شفا خواستیم .

 تا یک شب در خواب دیدم که اومدم ایستادم سر کوچه بغل حرم که یکدفعه

متوجه شدم پدر بزرگم درب حرم ایستاده بود و یک آقای نورانی با لباس های سبز

 کنار پدر بزرگم ایستاده بود پدر بزرگم گفت دخترم این سید اسمش سیدقبا است

 وقتی پدر بزرگم گفت این آقای نورانی سید است من دست سید را بوسیدم ،

سید نورانی در دستش نان و آب بود پدر بزرگم به سید گفت : سید این دخترم

مریض است سید کمکش کن شفا پیدا کنه تا پدر بزرگم این را گفت سید به من

نان داد و من در عالم خواب نان را خوردم  که یه هو از خواب بیدار شدم دیدم که پام

حس داره و میتونم تکونش بدم و یه هو بلند شدم راه رفتم و سریع پدر و مادرم را صدا

کردم خوابم را برایشان تعریف کردم پدر و مادرم خیلی خوشحال بودند و من به آنها حتی

اجازه ندادم که دست و صورتشان را بشورند و سریع آمدیم خدمت حضرت سید محمد

موسی الکاظم آقا سبزقبا(ع) که زیارت کنیم . و بحمدالله در حال حاضر حالم خوب است

لازم به ذکر است که پدر بزرگ ایشان فوت کرده اند  

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/06/10 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.خیلی عالی بود.اگربتونیدازاین امامزاده های شهرمون مطلب بزنید.شایدبتونیم کمی ازکم لطفی های مسولین روجبران کنیم.ومن الله التوفیق


کد امنیتی رفرش
.::کالای ایرانی::.


من تأکید میکنم، اصرار میکنم، از همه‌ی ملت ایران درخواست میکنم، بروید به سمت مصرف تولیدات داخلی؛ این کار کوچکی نیست، این کار کم‌اهمیتی نیست؛ این یک کار بزرگ است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبسایت(endez.ir)چیست؟
    سال 1395

    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 767
  • بازدید کلی : 288,057
  • کدهای اختصاصی
    گروه فرهنگی عترت النبی دزفول



    ==============